Friday, June 11, 2010

Joanna brzuszkowo...

Joanna jest moją koleżanką ze szkoły podstawowej,niedługo zadebiutuje jako mama, jeszcze nie wie kogo nosi pod serduszkiem.Dzidzia nie chciała się pokazać kim jest więc będzie to wielka niespodzianka:)
Asiu czekam z niecierpliwością na finał i życzę szczęśliwego i szybkiego rozwiązania ...
Trzymam kciuki :)
Oby to była upragniona córeczka.
Na kilka ujęć załapał się też oczywiście przyszły tatuś Marcin :)
i jeszcze takie :)
Ciekawa jestem co to za mały krasnal mieszka w tym brzuszku:)

I to na tyle:)
Mam nadzieję,że nie zanudziłam...:)

Miłego dnia:)
http://www.youtube.com/watch?v=CawohvJr_UA 

5 comments:

Gosia said...

Oj Ala, Ala- jak to Ci nie poszło- to chyba ja jestem dziwna;) No swietne sa te zdjęcia, rewelacja. Podoba mi się najbardziej to z zegarem- fajny pomysł:))

Grzegorz Jędrzejczyk said...

fajna sesyjka Ci wyszła :)

Alicja Warzecha photography said...

Dziękuję to moja pierwsza brzuszkowa:)

JoaNNa said...

Alu, dziekuje Ci z calego serca i brzucha ;) za przepiekne zdjecia. To byla super przygoda. Reszta "zalogi" tez przesyla podziekowania i juz nie moze sie doczekac kolejnego spotkania z ulubionym i rewelacyjnym fotografem :] Dziekujemy! :*

Alicja Warzecha photography said...

Dziękuje Asiu mam nadzieję ,że nastepna sesja to z maluszkiem;)Buziaki dla Was:)